آیشن

دیدگاه‌ها

سیاست حفظ حریم خصوصی ما چیست؟

ما از بازدیدکنندگان خواهش می‌کنیم که نظرات خود را در وب‌سایت ما بگذارند. با گذاشتن دیدگاه ، اطلاعاتی از فرم نظرات و همچنین اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگان جمع‌آوری می‌شود، از جمله آدرس IP و مرورگر آن‌ها، به منظور کمک به تشخیص هرزنامه و بهبود کیفیت خدمات.

همچنین، یک رشته ناشناس (همچنین به نام هش) از آدرس ایمیل شما ممکن است به سرویس Gravatar ارسال شود تا مشخص شود که آیا از آن استفاده کرده اید. بعد از تأیید نظر شما، تصویر نمایه شما در متن نظر قابل مشاهده است.

رسانه

اگر تصاویری را به وب‌سایت آپلود می‌کنید، توصیه می‌شود که تصاویر حاوی داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) نباشند. این داده‌ها ممکن است شامل موقعیت جغرافیایی شما باشند و بازدیدکنندگان وب‌سایت می‌توانند این اطلاعات را از تصاویر استخراج کنند.

کوکی‌ها

سیاست حفظ حریم خصوصی ما در قبال کوکی ها چیست؟

در وب‌سایت ما، شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آدرس ایمیل، نام و وب‌سایت خود را در کوکی‌ها ذخیره کنید. این کوکی‌ها برای افزایش راحتی کاربران استفاده می‌شوند، به این ترتیب شما نیازی به مجددا وارد کردن اطلاعات خود هنگام ورود ندارید. این کوکی‌ها به مدت یک سال باقی‌مانده و پس از آن فراموش میشوند. همچنین، هنگام بازدید از صفحه ورود به وب‌سایت ما، یک کوکی موقت تنظیم می‌شود تا بررسی کند آیا مرورگر شما کوکی‌ها را قبول می‌کند یا خیر. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی شما نیست و بعد از بسته شدن مرورگر، از بین می‌روند.

هنگام ورود به حساب کاربری خود، کوکی‌ها تنظیم می‌شوند تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش شما را ذخیره کنند. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز ذخیره می‌شوند و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال باقی‌مانده‌اند. اگر از گزینه “مرا به خاطر بسپار” استفاده کنید، ورود شما به حساب کاربری تا دو هفته ادامه خواهد داشت و پس از خروج از حساب کاربری، کوکی‌های ورود حذف می‌شوند. هنگام ویرایش یا منتشر کردن یک مقاله، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره می‌شود که حاوی اطلاعات شخصی نمی‌شود و فقط نشان‌دهنده ویرایش مقاله شماست. این کوکی بعد از یک روز منقضی می‌شود.

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

اگر شما رمز عبور خود را فراموش کنید، نشانی IP شما در ایمیل تنظیم مجدد رمزعبور شما نمایش میدهیم.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

نظرات و متادیتای مربوط به نظرات به طور نامحدود نگه‌داری می‌شوند. این به این معناست که ما می‌توانیم به جای برگزاری آنها در یک خط مؤثر، به صورت خودکار هر نظر را تصدیق و تأیید کنیم. برای کاربرانی که در وب‌سایت ما ثبت‌نام می‌کنند (اگر وجود داشته باشند)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربری آنها ارائه می‌کنند، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب‌سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در این وب‌سایت حساب کاربری دارید یا نظرها را ترک کرده‌اید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل صادرشده از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه‌داری می‌کنیم، ارسال کنید. این فایل شامل هر گونه داده‌ای است که برای ما ارائه کرده‌اید. همچنین، می‌توانید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه‌داری می‌کنیم را پاک کنیم. البته این شامل اطلاعاتی نیست که ما به دلیل اهداف اداری، قانونی یا امنیتی مجبور به نگه‌داری آنها هستیم.

داده‌های شما را به کجا ارسال می‌کنیم

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص اسپم خودکار بررسی شوند.