Setup online calss | راه اندازی کلاس آنلاین با کیفیت

کلاس آنلاین رایگان


راه اندازی کلاس آنلاین رایگان

سامانه آیشن یک پلتفرم کاملا بومی است که در راستای بهبود کیفیت آموزش فعالیت دارد از خصوصیات این پلترفرم برگذاری کلاس آنلاین به صورت شخصی است یعنی کاربر محترم می‌تواند بستگی به سلیقه و صلاح دید خود ، کلاس آنلاین خود راه اندازی کند.

برای بهتر متوجه شدن صحبت‌هایم شما می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و در خصوص امکانات و ویژگی های کلاس مجازی ما اعطلاعات بیشتری کسب نمایید همچنین شما می‌توانید برای تهیه راه اندازی کلاس آنلاین رایگان به صفحه اصلی سایت یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اما هزینه راه اندازی کلاس آنلاین در سامانه ما به صورت رایگان است اما شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چرا رایگان؟ در ابتدا این را باید بگویم که این رایگان بودن به معنای بی‌کیفت بودن سامانه ما نیست زیرا برخی افراد جامعه این تفکر در ذهنیت آنها جا بسته که به قول معروف (پنیر مجانی داخل تله موش گیر میاد) اما هدف سامانه آیشن از ارائه همچین سرویسی به چند دلیل است که در ادامه برای شما عزیزان علت را توضیح می‌دهیم همچنین در ادامه به چگونگی راه اندازی کلاس آنلاین با کیفیت نیز اشاره خواهیم کرد.

چرا سامانه آیشن کلاس‌های خود را رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد؟

خوب همان طور که گفتیم راه اندازی کلاس آنلاین رایگان به معنی بی‌کیفیت بودن این سامانه نسیت بلکه در راستای اعتماد سازی شما عزیزان نسبت به این سامانه است،تیم تخصصی آیشن تشکیل شده از جوانان با استعداد و دانشجو‌ی هست که در اوایل این سامانه نوپا دارای مشکلات مالی و امکاناتی بود اما به دلیل کارکرد خوب این سامانه و رفع کامل نیاز مخاطب در زمینه کلاس‌ها و آزمون‌های آنلاین توانست مشکلات مربوطه‌ی خودشان را حل کند.

و توانسته است نظر بسیاری از شرکت‌ها،اداره‌های دولتی و بانک‌ها را در راه اندازی کلاس آنلاین برای آموزش کارمندانشان را جلب کند به همین منظور در راستای بهتر شناخته شدن این سامانه در میان مردم و مراکز آموزشی شرکت آیشن کلاس‌های مجازی خود را رایگان در اختیار مردم قرار داده است.

موردی بعدی که باید به آن اشاره کرد به منظور اعتمادی که تیم تخصصی ما در قبال کار خود دارد،به همین منظور است که راه اندازی کلاس‌ آنلاین رایگان را تیم ما برگزار می‌کند تا در میان مردم و جوامع آموزشی علاوه بر جلب اعتماد ، کیفت کلاس ‌های خود را نشان دهد همچنین تیم آیشن تمام تلاش خود را می‌کند تا راه اندازی کلاس آنلاین به صورت با کیفیت صورت پذیرد.

در ادامه می‌خواهیم به شما نشان دهیم که کلاس‌های مجازی سامانه آیشن چرا اینقدر متفاوت و پتانسیل پذیر است و چرا به کیفیت کلاس‌های مجازی خومان انقدر تاکید داریم همچنین در ادامه همین مقاله نحوه ساخت کلاس مجازی را به شما آموزش خواهیم داد.

تفاوت کلاس‌ و آزمون‌های سامانه آیشن با دیگر کلاس‌های آنلاین

کلاس آنلاین آیشن | ishan online calss
تفاوت کلاس‌های سامانه آیشن

سامانه آیشن با امکانات ویژه‌ای که ارائه می‌دهد، از دیگر سامانه‌های آموزشی در زمینه کلاس‌ها و آزمون‌های آنلاین متفاوت می‌شود. این امکانات شامل پتانسیل پذیری در کلاس‌ها و آزمون‌های آنلاین، تنظیمات متنوع و انعطاف‌پذیری، و ویژگی‌های منحصر به فردی است که آیشن ارائه می‌دهد.

برخی از امکانات و ویژگی‌های سامانه آیشن شامل موارد زیر است:

1. قفل رمزدار برای ویدئوها: شما می‌توانید چند ویدئو در یک جلسه قرار داده و هر ویدئو را با قفل رمز دار برای مخاطبان تنظیم کنید. به عبارت دیگر، مخاطبان برای مشاهده ویدئو‌ها باید با کلید‌های معین و به ترتیب مشخصی از ویدئوها عبور کنند.

2. ترکیب رسانه‌ها: شما می‌توانید در کلاس‌های مجازی خود رسانه‌های متنوعی از جمله ویدئو، صوت، عکس و جزو قرار دهید تا به بهبود یادگیری مخاطبان کمک کنید و جلب توجه آن‌ها را فراهم سازید.

3. آزمون‌گیری در هر جلسه: سامانه آیشن به شما این امکان را می‌دهد که از کاربران هر جلسه آزمون بگیرید تا به روند یادگیری صحیح آن‌ها اطمینان پیدا کنید. این امکان به کاربران کمک می‌کند که به جدیدترین مطالب آموزشی توجه کنند.

4. کنترل حضور و غیاب: شما می‌توانید کاربرانی که در آزمون هر جلسه نتوانسته‌اند موفقیت‌آمیز باشند را از جلسه‌های بعد محروم کنید تا تا زمان موفقیت‌آمیز شدن در آزمون‌ها، دسترسی به محتوای جلسه‌های بعد نداشته باشند.

در ضمن، سامانه آیشن امکان ایجاد و تولید محتوا را نیز به شما می‌دهد. اگر به عنوان مدیر یا رئیس، نیاز دارید به کارمندان یا زیردستان خود آموزش دهید، می‌توانید از تیم آیشن استفاده کنید تا بهترین محتواهای آموزشی را برای شما تولید کنند.

این تنها چند مورد از امکانات سامانه آیشن است که برای نمونه بیان شد. شما می‌توانید با راه‌اندازی کلاس آنلاین رایگان، از این امکانات استفاده کنید و تجربه یک سامانه آموزشی متفاوت و حرفه‌ای را تجربه کنید. برای این کار، به سایت یا پلتفرم آیشن مراجعه کنید و مراحل راه‌اندازی کلاس آنلاین را طی کنید.

چگونه راه اندازی کلاس آنلاین رایگان در سامانه آیشن ایجاد کنیم

  1. شما می‌توانید با کارشناسان مربوطه ما تماس حاصل فرماید و از آن‌‌ها درخواست کنید تا برای شما یک کلاس آنلاین راه اندازی کنند البته این راه اندازی کلاس آنلاین رایگان با توجه به سلایق و علایق شما ساخته خواهد شد.
  2. شما می‌توانید وارد سایت آیشن شده و برای خود یک اکانت شخصی درست کنید و در آنجا از خدمات راه اندازی کلاس آنلاین رایگان بهرمند شوید.
  3. همچنین یکی دیگر از راه‌های که شما می‌توانید برای تهیه راه اندازی کلاس آنلاین رایگان انجام دهید مکالمه و صحبت کردن با مخاطبانی مثل خودتان است شما می‌توانید وارد سایت ما شده و در قسمت نظرات با کاربران ما گفت و گو داشته باشید و از تجربیات آنها استفاده کنید و نظر آنها را در مورد سایت ما به پرسید همچنین از آنها می‌توانید در خواست کنید چگونه یک کلاس مجازی راه اندازی کنید.

البته این نکته را باید بگویم که استفاده از سرویس رایگان برای آموزش و آزمون‌های کلاس آنلاین برای مشتریانی است که برای اولین بار می‌خواهند که از خدمات ما استفاده کنند است به منظور مشاهده و تجربه، استفاده کنندگان می‌توانند به صورت رایگان از سرویس‌‎‌های ما استفاده کنند لازم به ذکر است که سرویس‌های رایگان ما هیچ محدودیتی با نسخه پولی آن ندارد و تمام امکانات در نسخه رایگان هم موجود است.

اما در ادامه شاید بخواهید با بستر‌های مناسب کلاس آنلاین نیز آشنا شوید که ما به طور خلاصه به شما توضح خواهیم داد همچنین شما می‌توانید از این دو وب سایت جهت تهیه کلاس‌های مجازی بازدید نماید اسکای‌روم رومیت.

راه اندازی کلاس آنلاین با کیفیت و از کجا متوجه شویم کلاس آنلاین که تهیه می‌کنیم دارای کیفیت مطلوب است!؟

کیفیت راه اندازی کلاس آنلاین | Quality setup online
راه اندازی کلاس آنلاین با کیفیت

برای اینکه متوجه شوید که یک کلاس آنلاین می‌تواند نیاز شما را بر طرف کند و دارای کیفیت مطلوب است باید به چند نکته و فاکتور توجه کنید اما قبل از هر چیزی ابتدا باید سوالاتی در مورد کلاس آنلاین یا آزمون آنلاین که می‌خواهید تهیه کنید از پشتیبانی فنی سایت مربوطه بپرسید.

1-از آنها بپرسید که پلتفرم آن‌ها دارای امکان برگزاری کنفراس است یا خیر؟(این نکته هم در نظر داشته باشید که کنفراس صوتی است یا تصویری)

2-چه تعداد کلاس می‌توانند برای هر کاربر تشکیل دهند؟

3-همچنین پلتفرم آنها دارای امکان ضبط جلسه می‌باشد یا خیر

4-آیا کلاس مجازی دارای امکان اشتراک دو یا چند مانیتور است و اگه اینطور است تعداد مانیتور‌ها را هم از آنها بپرسید

5-و مهم‌ترین موردی که باید آن را در نظر داشته باشید و از آنها بپرسید این است که امکان چت کردن در کلاس و استفاده از تخته وایت برد یا (تخته سیاه) وجود دارد.

اگر این امکانات موجود نبود حتما از آن سامانه کلاس مجازی خود را خریداری نکنید چون در طول کلاس به مشکل خواهید خورد

6-نکته بعدی که اهمیت آن مانند نکته بالای است این است که باید توجه داشته باشید سامانه که بستر کلاس‌های آنلاین و آزمون‌های آنلاین شما را فراهم می‌کند جه دستگاه‌های می‌توانند متصل شوند بسیاری از این موارد رخ داده است که کلاس آنلاینی که مخاطب تهیه کرده است مختص ویندوز بوده است یعنی فقط کامپیوتر‌ها و رایانه‌ها توانی این را داشتن وارد کلاس شوند و اگر کسی با گوشی یا آیفون وارد کلاس می‌‎شد آن‌ها را از کلاس پرت می‌کرد بیرون.

7-از کارشناسان فنی سامانه که می‌خواهید کلاس مجازی خود را تهیه کنید بپرسید که آیا امکان نظر سنجی وجود دارد خیر دلیل این که این را خواستم بپرسید کمک به کیفیت تدریس و روند آموزشی شما است با نظر سنجی امکان این را دارید تا روند کیفیت تدریس خود را از مخاطبانتان بپرسید و اگر دچار ایراد و اشکالاتی است آن را بر طرف نمایید.

8-و نکته آخری که باید به آن توجه داشته باشید امنیت است که از آن‌ها بخواهید میزان امنیت کلاس مجازی خود را به طور کامل شرح دهدند.

اما در آخر اگر متوجه اهمیت کلاس مجازی و کلاس آنلاین نشده‌اید می‌توانید وبلاگ آموزش معکوس را ملاحضه نمایید.

همه این نکات چه در راه اندازی کلاس آنلاین رایگان و چه در راه اندازی کلاس آنلاین عادی صدق می‌کند.امیدوارم چگونگی راه اندازی کلاس آنلاین با کیفیت و مطالبی که در این وبلاگ برای شما گفتم مفید واقع شود.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *